Us recomanem:
Prototip: Laberint

Prototip: Laberint

Es planteja un laberint pel barri que s’inicia a la Plaça de Sant Fèlix i acaba a la Plaça del Pou Rodó. Aquest laberint s’anirà marcant a terra i en ell s’establiran les mateixes disposicions que en qualsevol laberint (camins falsos, voltes complexes, sortides…). Hi haurà un seguit de punts distribuïts pel barri on els participants hauran de recollir uns “tresors”. Per “guardar” aquests tresors, cal comptar amb la complicitat dels comerciants, veïns i veïnes del barri que seran les que els atorguin. Cada tresor serà en realitat una peça d’un puzzle que es completarà a la plaça del Pou Rodó. A cada peça s’afegirà una fotografia del participant. Es conta amb els veïns i veïnes del barri per definir quins seran els recorreguts.

  • Álvaro F. Jarabo

    Se me ocurre compañeros de Laberintix que los caminos los creen la gente del barrio (ya comentado) y que los «tesoros» además de descubrirnos espacios del mismo puedan llevar un pequeño escrito con alguna anécdota, con sus nombres propios de personas y todo. Esto daria más participación a los autóctonos (claro, otra cosa es la implicación)

    • Sergi

      No sería nada complicado poder hacer lo que dices, se podría trabajar previamente con el grupo de mujeres ya constituido en el barrio y que fueran ellas las que movieran el cotarro. No les daría mucho trabajo y seguro que podrían incluir a más gente (creo que es un nivel de participación que no requiere de mucha implicación). ¿Qué opináis los demás?

      • Álvaro F. Jarabo

        A mi lo que me interesaria saber es el criterio de seleccion del proyecto a realizar, porque queda menos de un mes y es un poco estéril trabajar en prototipos que mas tarde no seran realizados, pudiendo aunar y dirigir esfuerzos hacia uno solo o una mezcla de varios

  • Álvaro F. Jarabo

    Chicos, entonces parece bien todo lo hablado en el taller del otro dia; creeis que quedo bastante perfilado?? yo creo que si pero estaria bien completarlo….va!! a parte de Sergi…hi ha algú!?!?!?!

    • Bones Alvaro, Sergi i companyia.
      Coincideixo amb el tema que caldria «aclarir» quin es el prototip a realitzar. Sinó recordo malament el que mes éxit va tenir es el de «Ja ho veurem», pero no he vist cap comentari al blog (algo semblant ens va passar al primer workshop, pero en aquests prototips tenen mes possibilitats reals de dur-se a terme)

      Deixant de banda els motius per que passa això, pel que he vist al grup del facebook hi ha força gent apuntada, potser ho podriem mirar de dinamitzar per alli? I bé, si allí tampoc ningú contesta doncs…som els que som per prendre alguna decisió si volem que avançi (com el que comentaves al primer comentari, els camins fets per veins).

      Sinó doncs suposu que tot es durà a terme el mateix dia de l’acció. Seguim parlant.

  • Álvaro F. Jarabo

    Parece que el tema de la comunicación podría funcionar mejor por twitter…
    En facebook se ha creado un evento y desde Girona se están enviando unos mails para que os apuntéis y lo sugiráis por ahí…
    Huelga decir que molaría extender por facebook y twitter el tema de la participación…
    No?